امکانات چهره جهت مدیریت مشتریان آرایشگاه – CRM آرایشگاه

در این مطلب می خواهیم در مورد کاربرد crm  در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها صحبت کنیم.اینکه شما صاحب یک سالن زیبایی کوچک یا یک کلینیک زیبایی با خدمات محدود باشید یا سالنی بزرگ با چندین شعبه و هزاران مشتری، جهت مدیریت و استفاده مناسب از پتانسیل مشتریان خود نیاز به سازوکاری جهت ساماندهی اطلاعات مشتریان خود دارید .crm آرایشگاه و سالن زیبایی

CRM (سی آر ام ) و استفاده از آن  بصورت مدرن از سال ۲۰۰۰  با ورود مایکروسافت داینامیک به این بازار شکل گرفت .در سال های اخیر در ایران نیز بسیاری از کسب و کار های مدرن و حرفه ای نیاز به این سیستم را حس کرده و در کسب و کار خود بکار گرفتند. استفاده از  crm  آرایشگاه و کلینیک های زیبایی در ایران اولین بار توسط کارشناسان شرکت چهره در دستور کار قرار گرفت و با تحلیل بازار به این نتیجه رسیدیم که هیچ نرم افزار مناسبی برای استفاده در حوزه زیبایی با توجه به رویکردها و روش های خاص این کسب و کار در بازار ایران وجود ندارد .

با احساس نیاز بسیاری از مراکز بزرگ زیبایی در کشور و جلسات راهبردی با اساتید این حوزه نرم افزار crm آرایشگاهی را با توجه به نیازهای این حوزه و بصورت کاملا تخصصی جهت استفاده در این کسب و کار طراحی کردیم .نرم افزار crm آرایشگاه چهره  در طول این سال ها همواره در حال آپدیت بوده تا به استاندارد های لازم دست پیدا کند و بتواند تمام نیازهای سالن های زیبایی را جهت مدیریت ارتباط با مشتری پوشش دهد.

میتوان ظهور مباحث مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در سه دوره در نظر گرفت : ۱- دوره انقلاب صنعتی ۲- دوره انقلاب کیفیت ۳-دوره انقلاب مشتری

دوره ای که اکنون در آن قرار داریم ( دوره انقلاب مشتری ) : دوره ای که در آن تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات بجای تولید صرف و یا ارئه خدمات ملزم هستن رویکرد خود را به  یافتن راه‌هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان سابق خود معطوف نمایند .

Crm آرایشگاه

crm در راستای مدیریت ارتباط مشتری با سالن و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری ،شما را یاری میکند

crm بخشی از استراتژی یک مرکز زیبایی یا آرایشگاه جهت شناسایی مشتریان، راضی نگه داشتن آنان و تبدیل آنها به مشتریان دائمی سالن می باشد.

crm  یک رویکرد مدیریتی است که شما را قادر میسازد با مدیریت روابط با مشتریان،بر اساس تعداد مراجعه،پرداخت ها و .. سودآورترین مشتریان خود را شناسایی و بیشتر مراقبت نمایید.

کاربرد crm  چیست ؟ یا دقیقا اهداف ما از راه اندازی crm  در سالن چیست؟

شاید براتون این سوال پیش اومده باشه که crm  دقیقا چیکار قراره براتون انجام بده ومهمترین اهداف استفاده از روش های مدیریت ارتباط با مشتری در سالن های زیبایی چیست ؟

  • بهبود رضایت مشتری: CRM به رضایت مشتری کمک می کند، زیرا مشتریان راضی، به کسب و کار وفادار می مانند. این را می توان با تقویت مشارکت مشتری از طریق شبکه های اجتماعی، نظرسنجی، سایت و اپلیکیشن های مختلف انجام داد.
  • گسترش پایگاه مشتری : CRM نه تنها مشتریان موجود را مدیریت می کند، بلکه دانش را برای مشتریانی که می خواهند به مشتریان ثابت تبدیل شوند، ایجاد می کند. این امر به ایجاد مدیریت یک پایگاه بزرگ مشتری کمک می کند تا باعث تداوم سود ما در سالن شود.
  • بهبود کسب و کار: CRM را می توان برای افزایش مشتریان، افزایش فروش، بهبود دقت پیش بینی وضعیت بازار در نظر گرفت. CRM به ایجاد مشتریان جدید کمک می کند و در نتیجه به افزایش درآمد کسب و کار کمک می کند.
  • بهبود کارایی نیروی کار: یک سیستم CRM می تواند رفتارهای سازمان یافته ای را برای کارکنان سالن ایجاد کند. کارکنان پذیرش سالن می توانند اطلاعات تماس مشتری را مشاهده کنند، از طریق رسانه های اجتماعی پیگیری کنند، وظایف مدیریت و عملکرد کارکنان سالن را پیگیری کنند. منشی ها می توانند به سرعت پرسش های مشتریان را پاسخ دهند و مشکلات آنها را حل کنند.

نیاز به توضیحات بیشتر در مورد CRM چهره دارید ؟

کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به شما هستند…