چگونه از تخفیف های سالن زیبایی خودمان بیشترین کارایی را داشته باشیم
شما با نحوه تخفیف در سالن زیبایی خود می توانید به راحتی باعث جذب مشتری جدید، افزایش شبکه مشتریان، و افزایش وفاداری مشتریان قبلی خود بشوید.
در بسیاری از موارد در حین تخفیف دادن در باشگاه مشتریان مدیران سالن های زیبایی سعی می کنند به ازای میزان خدمات گیری مشتری خود و بر اساس سود دریافتی از مشتری های قبلی خود تخفیفی را در مراجعات بعدی به خود مشتری ارائه کنند. شما با کمی خلاقیت در نحوه تعریف باشگاه مشتریان خود از طریق تخفیف هایی که به مشتریان ارائه می دهید علاوه بر تشویق مشتریان قدیمی سالن برای خدمات گیری بیشتر از سالن شما و عدم مراجعه به سایر سالن های زیبایی می توانید باعث جذب مشتریان جدید نیز بشوید و در قدم های بعدی با همین الگوی تخفیف داینامیک مشتری های جدید را نیز تبدیل به مشتری های وفادار و عاملی برای جذب مشتریان جدید کنید.
تخفیف دهی شبکه ای در سالن زیبایی
نحوه تخفیف دهی در این شیوه تا حدی شبیه به بازاریابی های هرمی می باشد که به نوبه خود برای جذب افراد جدید در هرم به صورت شگفت انگیزی عملکرد مناسبی داشتند.
روش کار در این نوع تخفیف باشگاه مشتریان به این شیوه می باشد که بجای تخفیف به خود فرد می توانید بخشی از تخفیف را به کسانی ارائه کنید که از سمت مشتری شما معرفی می شوند و در صورت معرفی میزان کلی تخفیف را افزایش دهید. فرض کنید مشتری شما با توجه به امتیاز باشگاه مشتریان خود ده درصد تخفیف برای خدمتی گرفته است شما می توانید به او پیشنهاد بدهید که ۱۰درصد تخفیف را به تنهایی استفاده کند یا اینکه می تواند در صورت معرفی یک دوست یا افراد خویشاوند میزان تخفیف را به ۱۴% درصد افزایش دهد اما ۱۴% به هر دو فرد تعلق بگیرد یعنی برای خود مشتری ۷% درصد و برای فرد معرفی شده نیز ۷% با این کار مشتری توانسته برای خود و فرد مورد علاقه اش میزان بیشتری تخفیف بگیرد و این باعث می شود برای دریافت تخفیف بیشتری از سالن مشتری جدیدی را به سالن معرفی کند که یکی از بهترین راه های ایجاد شبکه مشتریان یا clientele از طریق تخفیف می باشد.
در این روش شما ۴% میزان تخفیف بیشتری داده اید که این میزان بی نهایت کمتر از میزان هزینه تبلیغاتی خواهد بود که شما باید بپردازید تا مشتری جدیدی به سالن خود بیاورید.
برای آشنایی بیشتر با باشگاه مشتریان در سالن زیبایی به این مطلب سر بزنید.