مزایای استفاده تبلیغاتی از کیوسک تبلیغاتی چهره چیست؟

کیوسک‌های تبلیغاتی محتوای دیداری جذابی را برای جذب مشتری فراهم می‌کنند،

این کیوسک ها داراری کیفیت تصاویر بسیار بالایی میباشند و جذابیت بصری بالای آنها در جذب مشتری بسیار کمک میکند.

اطلاعاتی که از راه دیداری به مخاطب منتقل می‌شود در مغز بهتر فرآیند می‌شود.

مزایای استفاده از کیوسک تبلیغاتی (اطلاع‌رسانی) برای تبلیغ محصولات و خدمات:

۱- تبلیغات برای بیننده‌های بیشتری

تبلیغات بصری می‌تواند بر اساس جنسیت، سن و حتی زبان تنظیم شود. برای مثال، تصور کنید این کیوسک را در یک سالن زیبایی استفاده کنید. کاربر می‌تواند مدل، رنگ و جزییات دیگر را کاملا ببیند.

۲- استفاده آسان

کیوسک‌های تبلیغاتی مانند میان وعده برای تبلیغات هستند. زمان هدر نمی‌دهند و گشنگی شما را هم برطرف می‌کنند، در نهایت شادی به همراه دارند. در واقع کیوسک‌ها عطش مشتری به دانستن را برطرف می‌کنند. مشتری در زمان کمی تعداد زیادی از محصولات را می‌بیند. مشتری‌ها به سرعت و با لذت اطلاعات را دریافت می‌کنند.

۳- سرگرم کننده و هیجان آور

تبلیغات با این کیوسک ها به مشتری این حس را می‌دهد که عضوی از سیستم است و می‌تواند تصمیم بگیرد.

 

پرداخت سریع و امن از طریق کیوسک های پرداخت چهره

سرویس جدید نرم افزار چهره:

بدون نیاز به صندوق دار …

بدون نیاز به پرینتر  ..

بدون نیاز به کامپیوتر ..

دارای ارتباط نرم افزاری با نرم افزار حسابداری و نوبت دهی چهره

با کمترین خطا و بیشترین سرعت پرداخت مشتری صورت میپذیرد.

 

کیوسک پرداخت آرایشگاه

 

 

کیوسک چهره  صندوق دار شما خواهد بود و گزینه مناسبی برای سالن هایی است که در قسمت صندوق و پرداخت مبلغ فیش دارای صف می باشند. و باعث بالارفتن دقت و امنیت در صندوق سالن شما خواهد شد.

کیوسک پرداخت

روش کار :

  • مدل ۱:  منشی سالن،  نام و اطلاعات مشتری را گرفته  و مشتری جهت پرداخت هزینه خدمات ثبت شده  به کیوسک رفته و پرداخت را انجام میدهد و چاپ فیش آرایشگر توسط دستگاه انجام میشود.
  • مدل ۲ : کلیه مراحل پذیرش و پرداختد توسط خود مشتری انجام میشود .که بیشتر در مواردی که مشتری سرویسی علاوه بر سرویس های اولیه خود نیاز دارد کاربرد دارد و یا در سالن هایی که در بیش از یک طبقه هستند و تنها یک صندوق دارند کیوسک قابلیت انجام کلیه امور را در طبقات دیگر دارد.
اپلیکشین نوبت دهی آنلاین چهره

پیشرفته ترین و ساده ترین اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین سالن زیبایی در ایران

تنها با دو کلیک مشتری می تواند نوبت خود را در سالن زیبایی شما رزرو کند چرا باید سالن شما به نوبت دهی آنلاین مجهز باشد؟ کاملا واضح است که گردش مالی یک سالن زیبایی همچون هر کسب و کار دیگری وابسته به مشتریان سالن زیبایی می باشد. در تحقیقات بسیار زیادی از جمله تحقیق…

ادامه مطلب
تخفیف در سالن زیبایی

الگوی کارآمد تخفیف در سالن زیبایی

چگونه از تخفیف های سالن زیبایی خودمان بیشترین کارایی را داشته باشیم شما با نحوه تخفیف در سالن زیبایی خود می توانید به راحتی باعث جذب مشتری جدید، افزایش شبکه مشتریان، و افزایش وفاداری مشتریان قبلی خود بشوید. در بسیاری از موارد در حین تخفیف دادن در باشگاه مشتریان مدیران سالن های زیبایی سعی می…

ادامه مطلب
جذب مشتری سالن زیبایی

جذب رایگان مشتری سالن زیبایی

جذب رایگان مشتری سالن زیبایی از دغدغه های به جای ، بسیاری از سالن داران و یا مدیران داخلی سالن های زیبایی جذب مشتری سالن زیبایی می باشد. با توجه به افزایش روز افزون آرایشگاه های زنانه در کشور و ایجاد یک بازار رقابتی در این صنعت بخش عمده تلاش سالن داران برخلاف سال های…

ادامه مطلب
حقوق مدیر داخلی سالن زیبایی

حقوق مدیر داخلی سالن زیبایی

حقوق مدیر داخلی سالن زیبایی حقوق مدیر داخلی سالن زیبایی از سوالات خیلی از مراجعین به سایت چهره می باشد که بارها از ما سوال شده است. با توجه به اینکه این سوال بسیار کلی هست اما چون سوال بسیاری از مراجعین می باشد سعی کردیم در این مطلب تا حدی به مسئله دریافتی مدیر…

ادامه مطلب
سالن زیبایی

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش چهارم

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش چهارم ترفندهای انگیزیشی برای پرسنل در پرسنل خود ایجاد انگیزه کنید یک پرسنل با انگیزه مشتری راضی و صندوق خوبی برای شما می سازد. هرگاه پرسنل شما راضی و شاد باشند بهره وری سالن افزایش پیدا میکند و مشتریان راضی تری خواهد داشت، خیلی ساده است پرسنل شاد با…

ادامه مطلب
سالن زیبایی

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش سوم

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش سوم مدیریت ارتباط در محیط سالن در محیط کاری خود رابطه رسمی و صمیمی را با هم ترکیب کنید تا موثر باشد. در مطلب نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش سوم به نحوه ارتباط با پرسنل می پردازیم. بیشتر اشتباهات و سردرگمی های محیط کاری به دلیل عدم ارتباط…

ادامه مطلب
سالن زیبایی

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش دوم

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش دوم آموزش مداوم پرسنل سالن زیبایی در نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش دوم به اهمیت آموزش پرسنل پرداختیم. استخدام پرسنل نکته بسیار مهمی برای سالن های زیبایی است اما آموزش مداوم به آنها مهمتر می باشد. همانطور که در مطلب قبل آموختیم همه چیز ما در یک سالن…

ادامه مطلب
سالن زیبایی

نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی، بخش اول

سری نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی سالن خود را کاملا شفاف مدیریت کنید! از نکات حیاتی مدیریت سالن زیبایی ایجاد فرهنگ یا کالچر سالن و جو همکاری تیمی در سالن می باشد. کارمندان سالن زیبایی شما افرادی خلاق، دوست دار آزادی عمل و باهوش هستند. مانند همه افراد پرسنل شما نیز ممکن است در برخی…

ادامه مطلب